1 yaş 26 günlük oğlum bugun ishal oldu 5 kere yaptı her seferinde üst degiştirdik. Gecicidir belki diye bugun götürmedik doktora. Çok afedersiniz çok pis kokulu ve sarı renkte içinde sümüksü şeyler var. Daha önce rota virüsü gecirdi diye cok panik icindeyim . Acaba salgın mı var bilmiyorum. Böyle birsey yasayan varmı? Neler yapmalıyım? Yarın takip edip öylemi götüreyim doktora bilemedim