tarcinlisahlep Seydacy canım o emdikçe süt gelir zaten güğsünün şiş olması yada inik olması bişeyi değiştirmez ki sen bolca emzir
September08 Ya ayda maksimum 1 kilo alsa yine 6 kilo yapmıyor degil mi demek ki bebeginiz fazlasıyla kilo almis buna seviniyor musunuz üzülüyor musunuz anlamadim ama sunu bilin ki cok kilo iyidir diye birsey yok.
Tiko Seydacy canim benim kizimda 2 ay 15 gunluk 6 kilo ve doktorum bayildi nazar degmesin çok guzel ve saglikli bir bebek dedi ve aynen benimde sutum yetmiyor mamada veriyorum
islimkry Seydacy benimde 2 ay 7 günlük bebeğim. 3300 doğdu şuan 4800. Sağlık ocağında Hemşire iyi dedi ama bana çok az gibi geliyor
Yoncakenan Seydacy benim oğlum 1 aylıkken o kilodaydı hiç birşey olmuyor daha sağlam oluyorlar aksine birde genetik önemli siz eşiniz nasıl yapılımısınız. Benim oğlumda 4200 doğdu 1 aylıkken 6 kiloydu
Yoncakenan Seydacy banada mama kilo aldırıyor dediler azalttım iki aydır mamayı 150 cc iki kez içiyor Seymakrpnr melike5461 banada aynısını diyor kimisi kafayı yemişler 6 aydan sonra zaten kilo alımları yavaşlıyor. 4 aylık çocuğu nasıl avutabilirsinki oyun çocuğu değilki alıp oynayıp kafasını dağıtasın
Glbhrylmz Seydacy canım biraz çocuğu şişirmişsin gerçekten doktoruna da danış tabiki bana da fazla geldi. Mamayı çok veriyorsun sanırım
Dilayyyyy Seydacy bence saçmalamışlar . Benim bebeğim de o dönemlerde 6.5 kiloydu kimse de öyle aaaa çok şişko demiyordu