Merhaba anneler
benim bebeğim 2 ay 5 günlük bir erkek :))
3025 gr olarak doğdu fakat şu an 6200 gr
anne sütü yetersiz geldiği için mama takviye yapıyoruz :)) fakat oğlumu gören herkes çok kilo aldırmışsın deyip moral bozuyor 😓 her bebek kendine özeldir fakat benim gibi olan anneler var mı ?