Elif0802 normal canım benim oğlum doğdugunda dişi vardı erken cıkmasıda nırmaldir doktor kemikleri saglam güçlü demekki demişti banada ama suan hiç dişimiz yok 11 aylık olduk doğdugundaki dişi çektiler 15 günlükken emmesi zor diye ve sallanıyordu yutar diye