Bssra yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın. Şimdi ben başlangıçta çay kaşığı ve şırınga ile denedim sağdığım sütü ve bebeğime büyük eziyettir ağlamaktan helak oluyordu. Annemin de ısrarı ile biberona başladık. Her öğününde sağdım verdim. Ama her gün hiç pes etmeden meme de teklif ettim ve o da reddetti. Göğüs ucum çok yayık. Şırıngayla çıkarmayı denedim bebek ağına alınca tekrar yayıldı. Eds denedim eeee zaten benimki emzirme pozisyonuna girince başlıyordu kafasını geri çekmeye. Bazı öğünlerinde biberon başlığını göğsüme silikon uç gibi takıp denedim. Sütüm de tazikliymiş uç doldu taştı hep. Biberonun ucu vakumlandı o zamanlarda da sinirlendi bıraktı. Silikon göğüs ucu aldım onunla da yapamadık. Ama onları atmadım. Sürekli dua ederdim. Çok bunalmıştım. Eşim destekçiydi ama ailesi canımı sıkabiliyordu. “Ya Hadi” diye zikir çektim iki gün. Sonra aklıma atmadığım ama kullanmadığım uç geldi ve denedim. Ve bir mucize oldu tuttu. Şubatta doğdu mayıstı aldığında 3 aylık olmasına 5 10 gün kalmıştı. Umudunuzu kaybetmeyin. Göğüs ucunuzla ilgili ise uç deneyin