bireylul 1 aydır yaşıyorum bende aynı durumu, sabrediyorum, iyiye gidiyo gibi şimdilik, size önerebileceğim şeyler şunlar kesinlikle gerilmeyin bebek onu hissedip daha çok reddediyor, onunla konuşun, ayakta gezerek emzirmeyi deneyin, döner sandalyeye oturup emzirmeyi deneyin, yanına uzanarak emzirebilirsin bide uyurken emzirmenizi tavsiye ederim ben bu yöntemlerle gidiyorum hala aşamadık ama en azından eskisinden daha iyi durumda.. Çok zor ve sabır gerektiren bir süreç Allah hepimize yardımcı olsun 🙏🏻