cylnchngr ben alt üst taktırmıştım. Aslında sadece üst dişlerimde problem vardı ama doktor öyle uygun görmüştü. 3 yıl takılı kaldılar gerçekten ben çok zorlandım. Hele ki ilk başlarda sürekli sıvı şeyler yedim, 3 yıl boyunca sakız vb. Şeyler yasaktı. Her ay kontrollerimde farklı işlemler uygulandı.