cylnchngr 2.5 yil kullandım gecen yil cikardim 😊 oncelikle ilk hafta dislerde dis etlerinde sizlama olabilir bana o sizlamalar tatli geliyodu cogu kisi sikayet eder ama.. boyle kati bir sey yerken isirmada zorlanma oluyor sizlamadan dolayi ama tabiki kalici degil geciyor alisiyorsunuz.
Bende sadece ust dislere taktirmayi dusunuyordum ama alt ust esit hareket etmesi lazim ilerde lastik takma sureci oluyor illaki alt dislere de takılıyor ve iyiki de taktirmisim.. zamanla tele alışıyorsunuz ve cikmasini istemiyorsunuz sahsen ben oyle oldum cok alışmıştım 😂 çıktıktan sonra uzun sure yadirgadim kendimi..