gulsahzybkgl bende ilk Aptamil verdim hemen kustu bide çok gaz yaptı Bebelac aldım hiçbir sorun yaşamadım hala devam iki aydır kullanıyorum sorun yok sma da güzel deniyo ona gecsemmi diye düşünüyorum ama acaba bebeğim sevcekmi onu mama değiştirince sorun olurmu diye cesaret edemiyorum açıkçası şuan iyi gidiyo boyle