3 aylık Kızıma sütüm azaldığı için takviye mama vermek zorundayım. Açlıktan ağlıyor yatmadan önce. Gece aptamil aldım biraz önce denedim yüzünü buruşturdu içmeyi reddetti. Tadı inanılmaz kötü bide anne sütüne en yakın. Bunu içmemesi normal yani. Ama ilk defa kullanıyorum bi bebek maması bu kadar kötü olur mu yoksa ben mi bilmiyorum? Siz ne kullanıyorsunuz tadı nasıl yardım edin lütfen 😊