Sabah ve akşam rezene ve kimyon çayını birlikte kullanıyorum.Bebeğim 3 aylık günde 1 çay kaşığı ona da veriyorum.Hem gaz hem de kaka konusunda çok rahatlatıyor.Biogaia ve sap simplex de destekleyici onlar da güzel gaz çıkartıyor,rahatlatıyor.Karnına ve bacaklarına da sürekli masaj 👍