Asdfffa Bio gai+Nurse harvey kullandım. Daha öncesinde aguline kullandım. Metsil kullandım her şeyi yaptım bana mısın demedi. Ve damlaları 15 gündür kullanmıyorum daha da rahatladı. Damlalar gaz çıkarması için zorluyor bebekleri ve o yüzden daha da zorlanıyorlar. Kesinlikle damla kullanmam bu saatten sonra. Rezene+Anason çayı içiyorum onlar rahatlatıyor mesela 🤷♀️