Esra73 ye sütün olsun diyen herkesi saygıyla selamlıyorum. 53 kiloyla doğumdan çıktım bebeğim 6 aylıkken 60 kiloydum 😑 silkelenip kendime geldim tabi. Öncelikle ekmeği çıkardım hayatımdan. Porsiyonları mı azalttım. Kendime bir termal tayt aldım
Her gün evde leslie yaptım. Şu an 51 kiloyum. Biraz göbeğim var onun için çalışmam gerekli