Benim ablam covid bölümü sorumlusu. O şöyle Bi yol izlememi söyledi: Anne süt ver mutlaka ama olabildiğince uzak dur bebişten dedi. Çocuk virüs kapmış da olabilir ama kapmamış da olabilir sen gene de önlemini al dedi. Emzirirken de çift maske tak, ama boynunun altını da kapat dedi, yani nefes çıkmayacak dışarı. Sütten tabi ki de geçmiyor virüs ama nefestwn damlacık yoluyla geçiyor. Bebiş çok özlediği için de günde 2,3 kez emzir dedi. Çocuk doktorum ise çok bebek yatırdık son günlerde hiç emzirme dedi ama ben gene de arada emziriyorum.