GiybetReis Özele gel çıbııkkkkkk
Anneyok1 geldim hemen😂
GiybetReis ya ben bi kaç kere sakladım ertesi gün tadı kötü ve kokuyordu bidaha koymadım
aybukee aa teşekkür ederim🌸