GiybetReis Anneyok1 evet eevt yazdığımı sildim şimdi dost var düşman var konum vermiim die😂 yakın oturuyoruz ama daha once bi postta baskasına yazdıgında görmüştüm. Sizin siteden evde bakmıştık sonra bahçeli istediğimiz için başka yer nasip oldu🥰
Tugcece GiybetReis benim çevremdekiler günlük yapıyorlar fazla gelirse kendileri iciyorlarmis. Besin değeri kaybolmasın diye günlük bir şekilde tukettiriyorlarmis çok mantıklı bu durum bende öyle yaparım diye düşünüyorum.
Elfbc GiybetReis tekrar ısıttığınız zaman besin değerlerini kaybediyor bence günlük taze taze içmesi daha besleyici ve faydalı okur.
Anneyok1 GiybetReis Leeeen utan utan insan der ki geliyorum iki kahve yap der. Ölüyorum burda yalnızlıktan utaaaan püü
Ozgeruya GiybetReis bnde koyup veriyordum yada fazlaysa sicaklama kavanoza kapatip vakumluyorum istediğim zaman veriyorum