Tatlisannedilekk Leylaa_ haşhaşlı revani yaptım, el açması gözleme yapıcam oğlandan fırsat bulduğumda yanına da kahvaltılık koyarım çay ayran oh mis☺️
realistbirhayalperest Leylaa_ aaah aaah eski ev çarşının içindeydi o zaman çok anasını ağlattım ama yeni evimiz köyle kasaba arası Bi yer ne gelen var ne giden😂🤷♀️
kucukcivcivimm Leylaa_ Annemdeyim ama işten gelcek akşam ne yap derse onu yaparım 😂 Ama hanımıma(kızım) fırında kuzu pirzola yapıcam yanına da patates püresi yaparım inşAllah izin verirse hanımım.😁
Kucukadamimm Leylaa_ Kendime değer veriyorum . 😍 Mutlu olmak için elimden geleni yapıyorum. Hayatım çok boktan gitsede, bi şekilde kendimi avutacak mutlu edecek şeyler bulmaya çalışıyorum ☺️ Yoksa geçmez ömür
Leylaa_ Gunes46 Yoo valla ben hersey yiyorum doktorumuz Zekeriya bey o eskiden nohut fasulye vardı bu kadar çeşit yoktu onlar yeniyordu onları bile yiyebilirsin dedi aşure bile yedim bi şey olmadı çok şükür