cokcocuklu valla hastalığa göre değişiyor sanırım bizden Eeg ve kafa(bıngıldak açıklığından) ultrasonu istediler gelişim polikliniğine yönlendirdiler. Gelişim polikliniğinde anlattığım gibi sorular sorup çıngırak falan işte yukarıda anlattım onları yaptılar. Ultrason hemen çekildi bi kaç dakika zaten. Eeg biraz zor oldu çünkü kızım en ufak sese uyanır (odadan çıkarken parke gıcırdasın yada dısardan ufak geçsin) o yüzden. İnşalllah kötü birsey çıkmaz teşekkür ederim