Meralaliecrin teşekkür ederim cevabın için. Benim kızım 9 aylık oldu hâlâ uykuya geçişte sicriyor. Uyanıkken olmuyor ya da ben görmedim bilmiyorum. Eeg de çekildi temiz çıktı çok şükür. Ama bu sıçramalar neyin nesi anlam veremiyoruz. Kasilmalariniz nasıldı ve ne kadar sürüyordu peki ? Bu arada çok geçmiş olsun