Meftunbiranne Merhaba anneler bebeğim iştahı ek gıdaya geçtiğimizden beri hiç yoktu kansızlık için doktorun verdiği Damla’yı kullanmamıştım bi kaç gündür doktor şurup vs verdi çok şükür düzeldi