19 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri sevdiremedim yemek yemeyi. 9. Aya kadar kiloluydu.9. Aydan sonra kilo almadi çünkü yemiyor. Akşama kadar bir kase yemiyordur herşeye burun kıvırıyor. Napicam bu çocuk hep böyle mi olacak. Aç olunca uykularda kalitesiz inanın yildimm. Napicaz böyle ya. Bebekken kilolu olanlar gerçekten sonradan zayıfmi oluyor. Hiç mi yeme hevesi olmaz bı çocukta ne versem eliyle biciklayip yere atıyor😔