Fotoğrafı göremiyorum ama tahminim toz böceğidir benim başıma da bela olmuşlardı küçük beyaz böcekler havasızlıktan nemden oluyo diye biliyorum benim geçti ilaç döktük 2 3 hafta öyle ilaçlı kaldı oda aynı anda da camların hepsi açıktı önce azaldı sonrasında beyaz beyaz olan böcekler kahverengi ve iri olmaya başladılar yani sürekli üretimleri için yeni yavrular öldü iri olanlar kalmıştı onlarda sonradan gitti şuan yok şükür çok kötü bişey Allah yardımcınız olsun