Janss sizin paylaştığınız görseldeki gibi bi böcek canım tam adını bilmiyorum ama internetten bulmuştum ilaçlama şirketini garantide verdiler kesin çözüm diye ama yok yani bitmiyorlar. Öncesinde eşim eczaneden de ilaç getirdi eve mutfağa felan döktük yok yani bitmiyor. Allahtan kiracıyız 1 sene sonra taşıncaz ama benim asıl korkum taşınıncada gelir bunlar yuva yapmışlar çünkü. Bebekle gerçekten çok zor Allah korusun sarılık bile olabilir. Birkaç kere sinir krizi bile geçirdim. Ne diyeyim Allah yardımcımız olsun taşınsakta kurtulamıcaz gibi🤦🏼♀️