Beycaamommy Mucizemsin21 biizm doktorumuz 2 aylıkken başlamıştı küçük bebekler için önermiyorum demişti içerisnde bağırsak florasını bozan maddeler varmış
Vaveylaaa Mucizemsin21 biogaiyi günde kaç kere kaç samla veriyorsunuz? Sab simplexi tok karnına sabah akşam 10 damla demişti benim doktorum. Şimdi yanına bu damlayıda ekleticem galiba
zeyzey77 Mucizemsin21 Canim biz prematüreyiz. 29+6 doğdu. 37 gün kuvozde kaldı. Kuvozden çıktıktan sonra verdi doktor bize hem bifidrop probiyotik hemde sab simplex kullandık. Bifidrop günde bir kere 5 damla sab simplex günde 4 sefer 15 damla demişti
edizsmom zeyzey77 merhabalar bifidrop damlayı direk kaşıkla mi verdiniz yada sütünüzü/mamaniza mi karıştırınız ?
Thutik Mucizemsin21 2,5 aylık günde 3 kere 8 damla kullanıyorum, hep aynı saatlerde kullanmak ve mümkünse mamaya karıştırmayıp kaşıkla vermek daha iyi sonuç verdi bizde
Myo Mucizemsin21 bebegim suan 2,5 aylık 10 günlük ten itibaren bu şekilde kullanıyoruz ilacı kullandigimiz sürece hic gaz problemi yaşamadık.
edizsmom zeyzey77 her hangi bir tepki olmadı değil.mi ben dün ilk defa kaşıkla verdim bebeğim dün gece sancı çekti sindiremedimi diye endişelendim ondan size sordum
zeyzey77 edizsmom Yok herhangi bir sıkıntı olmadı. Zaten bifidropu kuvozde başladılar 2 haftalık filandi sanırım . Tam tersine probiyotik bağırsaklara iyi gelir