Mucizemsin21 evet düzenli, saatli vermek lazım. Gazı var diye verince etki etmiyordu. Başta ben de o hataya düştüm, kıvranınca verdim olmadı. Sonra saatli vermeye başladım. Çok rahatlattı bizi. Hiç gaz sorunu yaşamıyoruz nerdeyse, kendisi çıkarıyor hep. NBL Probiyotik Drop da kullanıyorum, ikisi beraber daha etkili. Doktor tavsiyesi 🙌🏻