sedaykn çocuk doktoru dedi sonrasında ben direk içirmiştim suya süte ayrana yada ekmeğe damlatıp vermeliydin dedi 2 yaşını bitirene kadar anne sütü aldı ek gıdasını da hep yemek kitabına göre yaptım dıştan aldığı farklı tek sey o damlaydı ve bıngıldağının kapanmasına da hiç etkisi olmadı bilemedim 🤔