Aselbirce bunu diyen gerçekten bir doktor mu ya!! Ne kadar cahilane bir yorum yapmış. Benim bebeğim kapalı bıngıldak doğdu. Çok çok küçüktü yani doğduğunda. Aylık kontrollerde baş çevresi kontrol edilecek dedi doktorumuz. Adam resmen beni sakinleştirmek için dil döktü kesinlikle bir sorun değil,bıngıldağı açık olup kafası büyümeyenler var. Önemli olan baş çevresinin büyümesi vs diye anlattı rahatlattı. Nitekim oğlum 5 aylık kafası 43 cm maşallah subhanallah çok güzel büyümesi,Rabbim daim etsin. Siz de telaşlanmayın aylık kontrole götürün ve hep aynı doktor ölçsün mümkünse. Ölçümler farklı çıkabiliyor.