Merhaba canim öncelikle postunu okudum benimde bebeğim suan 6 ay 2 günlük ciddi kalp rahatsızlıkları olan bir bebek doğduğunda hiç göremeden hemen yoğun bakıma aldılar 3190 gr dogdu 12 günlükken ilk ameliyatını oldu daha sonra 2. Ameliyatini 42 günlükken oldu ardindan 13 gün serviste kalip eve çıktık oğlum hastsnede yatarken similac high energi diye bir mama recetesi olusturmuslar anne sutunde enerji az oldugu icin kilo almasini hizlandiriyormus oglum suan hem surekli emiyor hemde kullandigi ilaclari verrbilmek icin gunde 4 ogun o mamadan veriyorum en son 7 500 kilo idi doktoruna sorup o mamadan yazdirabilirsin