Aselsmomy ben 3 ay boyunca kanama gördüm sürekli parça düşüyordum hastaneye gittim bı ilaç verdiler adeti keser diye fayda etmedi üniversite hastanesine gitmistim daha sonra orda ki muayenede rahimde kitle çıktı ondan dolayı olmuş kanamam ameliyat olmam gerekiyordu ben istemedim bebeğim o zaman küçüktü ilaçla adetini kestiler daha önce kullandığım ilaçlarda rahim zarını yok etmiş şuanda kontrol aşamasındayım tekrardan kontrole gidicem 4aydir da ilaç kullanarak adetimi kesiyorum ilaç icmedigim zaman adetim 5gunden fazla sürüyor. İnşallah sende kötü bişey yoktur iyi düşün iyi olsun