Kızlar sabaha randevu aldım yaklaşık 15 gündür adetim bitmedi ve işin tuhaf yanı sadece tuvaletimi yaotigimda adetim geliyir diğer türlü lekenlenme seklinde siyah geliyor gece sabaha kadar ped takayım bişey gelmiyor daha önce başıma gelmedi doğum yapalı da çok oldu yaklaşık 14 ay oldu geçen ay düzgün bir şekilde gelmişti sizin başınıza geldimi böyle bir durum😓😓