Mom4775 Baby01 merhabalar. Hep havuzdaydık. Hava sıcaktı ama hava bulutlu olduğu anlarda güneşi kestiği zamanlarda üşüdük. Güneş varken çok güzeldi. Deniz evimize yakın normalde de gidiyoruz diye hiç bakmadık açıkçası. 😔