Baby01 biz denize pek girmedik ama havuzları iyiydi cocuk için olan havuzlarda iyiydi. Yemek sınırsız ve güzeldi tabi şu an pandemi dolasıyla nasıl oldu yemek düzeni bilmiyorum. Sabah öglen akşam ikindi beş çayı gece çorbası bir sürü ögün vardı aç kalmıyor insan ve herşey dahil fiyattı tek kuruş ödemedik. Bizim odamız bahçeli odaydı orda cocuklu aileler daha çok bahçeli odayı tutmuşlardı havuzlu odalar cocuklar için sorun olabilir tabi tercih meselesi inşallah sizde memnun kalırsınız