Eymenyekta Aselsmomy ayy valla öyle. Bizim saçlarda uzun bitmezde o illet 😒 Topal bit bile gecede 40 yastık gezebilirmiş annem böyle derdi de korkuturdu bizi 😅 aman Allah korusun 😅
gocebebirbayan Eymenyekta üf ya ne kadar pahalı. Yıllık nasıl ödenir bu para. Kızım küçük ama kreşten başlamak istiyorum bende ilerde, 8. sınıfı bitirene kadar özel de. Ama çok pahalı 🥺🥺
Eymenyekta gocebebirbayan ahh keşke devlet okulların da güzel imkanlar sunularak büyüse evlatlarımız. Gerçekten çok pahalı. Hele ki böyle herşeyin pahalı olduğu bir zaman da 30 bin acaba dedirtiyor insana. Ama evlatlarımızın gelecegi için birşeylerden ödün vermek zorunda kalıyoruz işte. Allah yardımcımız olsun hepimizin. Devir zor bir devir gerçekten🤷♀️
gocebebirbayan Eymenyekta ya ne kadar zor dönemlerdeyiz gerçekten de 😢 peki bu ödemeler aylık mı oluyor. Mesela okul Eylül de açılıyor , Haziran da kapanıyor. 9 ay gidiyorlar okula çocuklarımız. 9 aylık bir ödeme mi bu ve aylık mı yapılıyor