Herkese merhabalar oğlum bu sene 1.sınıf devlet okuluna başlayacak sınıflar 52 kişilik. Eşim hiçbir verim alamayacagını söylüyor bu sınıfta. Kendimizi zorlayıp özele yollayalım diyor. Kafam karışık. Sizin Kartal ve Yakacık tarafında önereceginiz bildiginiz egitimi sosyal aktiviteleri yabancı dili iyi olan bir okul var mıdır. Çünkü özel okul sayısı çok fazla insan bilemiyor hangisi iyi yardımcı olursanız sevinirim 🙏