Gorkeminannesiii Evet kızlar bende korona oldum bugün test verdim pozitifmişim hayattaki pozitifligim teste bile yansımış 😂 Ee neler önerirsiniz tat koku gitti bugün çocugumun kokusunu çekemiyorum içime bu çok kötü 😔 geçicek ama en kısa zamanda 🤲
Ikrazumra19 Gorkeminannesiii korkmayin bizde 2 yil sonunda covid olduk bugun 6.gunumuz bol bol c vitamini tursu suyu kekik cayi filaj yapip icin ac kalmauin cunku insanin midesi bulaniyor
lgsya Gorkeminannesiii oncelıkle gecmıs olsun . Bızım safak son 1 sonra özgürüz inşAllah☺️ Bol bol sarımsak sogan tuketın meyve tursu suyu ve bol su tuketın yemek iştahı azalıyor azalsa bıle zorla yıyın cunku bu ıllet vurus yemezsen senı daha gucsuz yapıyor . Evı hergun havalandırırn ve hergun dus . Bende oksuruk ates ve vucud agrısı olmustu 5 gunde kendıme geldım parolla oda olmasa ölmüştüm galıba . 7 aylık bebegımı maske takarak emzırdım ayrı odalarda kaldık o babasıyla ben tek cok sukur oglum ıle esıme gecmedı
Zeytin_cekirdegi Gorkeminannesiii 13.günüm bugün şükğr iyiyim yarın teste gideceğüm nasip olursa ibşallah.bu süreçte sarımsaklı yopurt turşu sirke ile gargara kekik ıhlamur meyve sebze tüketirseniz hızlı geçer inşallah çift maskeyle emzirdim bebeğimide bu arasa
Gorkeminannesiii Ikrazumra19 turşu suyumuz yok kekikte yok getirden getirtiriz olmadı sizin nasıl geçiyor iyimisiniz
S-naz Dikkat et bebise bulaştrma ben bilemedim kızım hastanelik oldu 4 5 gün yattık mahvolduk hastaneler de
Gorkeminannesiii S-naz ayy kız hiç sorma bugün hep üstümde bebe hiç bukadar olmazdı düşkün degildi bana hiç ama şuan kucagımdan inmiyor 1 yaşında ama anladım acaba bişey oldugunu kıyamam yaa bırakamıyorumda kucagımdan
Ikrazumra19 Gorkeminannesiii iyiyim ben sukur ama esim biraz daha bende agir halsizlik eklem agrisi filan var onda oksuruk basladi ben iyiyim sukur benim agzimda yara oldu bogazim bir tarafi onun disinda iyiyim cok sukur
Ikrazumra19 Gorkeminannesiii evet isteyin balli zencefil yapin yiyin ilik suya limon skın icin cok rahatlatiyor ve bol bol sirkeli suyla gargara yapin
Gorkeminannesiii Ikrazumra19 bende var tek eşim iyi oglumda iyi benimde öksürük bogaz agrısı baş agrısı çok halsizlik var yaa hemencecik atlatırız inşallah ❤️ ❤️
Gorkeminannesiii Ikrazumra19 kızz sorma 30 agustosta aşı olduk bugün tad koku gitti korona oldugumu ögrendim biontech olmuştuk kuzumm
Meltemavi lgsya arkadaşım corona olmuştu kapıya gelen saglıkçılar kocasına geçmemesi için dilinin altın 2 3 tane karanfil koysun devamlı agzında karanfil olsun mutlaka demiş bunu ilk defa duydum mesela artık dışarı çıkarken karanfil olcak agızımda
Gorkeminannesiii lgsya 1 yaşında oglum bugün üstüme düşmedigi kadar üstümde kucak istiyor sürekli inmiyor kucagımdan yanagını getiriyo öp diye anlamadım yaa hasta oldugumu biliyomu acaba 🤔
Gorkeminannesiii lgsya iştahsızlık var ya karnım aç ama yok yiyemiyorum oda tad koku yok saman gibi hep yediklerim. 😢😢
Emine0326 Gorkeminannesiii geçmiş olsun ben de 31 ağustosta aşı oldum akşamı hafif kırgınlığım oldu grip gibi oldum bu gece oksurukten uyuyamıyorum başımda çok ağrıyor neysek siz şanslısınız bebeğinize birsey yokmuş benim oğlumda perşembe oksurmeye başladı cuma akşam 5 ten cumartesi akşam 10 buçuğa kadar ateşi en düşük 38 lerde kaldı öksürük burun tıkanıklığı halsizligi bugun şükür ateşi yoktu daha iyiydi.acile gittim ciğer filmi çektirdim temiz cikti ama ben bildiğin covitim ve asidan
Gorkeminannesiii Emine0326 valla seviniyordum geçmedi diye ama galiba onada geçmiş burnu tıkalı öksürüyo 😔 ıhlamur yapcam şimdi oda içsin bende içerim hemen atlatır inşallah 😔