Ege01 bende ilk zamanlar öyle farkettmiştim ama öle çok bariz bir fark yok normal kontrole götürmüştüm sadece göz kapaklarında düşüklük var dedi bence oda zamanla düzelir çünkü kuzeninde de vardı göz kapakları düşğklüğü babasının gözlerine benzıyo büyüyünce düzelir diye düşünüyorum doktor ilerde basit bir işlemle kaldırılabilir demişti göz kapakları