Merhaba herkese , anneler size sormak istiyorum aranızda bebeğinin gözünde biri daha büyük olan varmı. doktora gittiniz mi , geçti mi 6 aylık oğlum dün tesadüfen fotoğraflarına dikkatli bakınca farkettim. yani bariz yok ama dikkatli bakınca belli oluyor Aranızda böyle bir şey ile karşılaşan varmıdır ?