Ozgealpm merhaba bizde o ilaca başladık takipteydik 3 hafta arayla 6, 6.5, 7, 7.75. Çıktı düşmek yerine yükselince ilaca başladı bir düzelme oluyormu değerde sizin kaçla ilaca başladı? Birde değerler normal düzeye düşünce ilacı bıraktırıyormu nasıl işliyor süreç doktora sormayı unuttum bunları hep.