Caylakanne waffle3 hıııı ben ailerji için sanmıştım. Ama soğan da çok güzel süt yapıyor ya.. Yemeklerine kimyon atıyormusun gazın az olmasını sağlıyor
Tosbik3056 Glbhrylmz hahaha kız ben bebekken çok kuduruk muşum ama sana bişey diyim mi sırf ağlamasın diye taklalar atıyorum o yüzden şımardı daha çok ağlıyor
waffle3 Mnlannesi ağlama krizleri oluyor mu nefesi kesilircesine falan , bizim sikayetlerimizde aşagı yukarı 20. Günden sonra basladı
waffle3 Caylakanne evet güzel süt yapıyor ama yasaklılarda soganda var benım maalesef :/. Kendımı cok yıpranmıs hıssedıyorum ben sanki hep böyle olcak gibi cogu zaman hep aglıyorum ya bunu yasamıs bırıyle konusmak bazen iyi gelıyor canım
Caylakanne waffle3 nezaman istersen yazabilirsin canım inan hepsi geçiyor bak biz 6 aylık olduk bile düzene giriyor sende alışıyorsun tamamen geçmese bile en azından düzelme oluyor ve çok rahat ediyorsun İnstsgram adresim :guneshusnaa buradanda yazabilirsin
waffle3 Caylakanne cok sağol canım ya gerçekten peki sen diyeti açtın mı alerjısı falsn gectımj yavas yavas bebeginin , eklicem cok iyi olur arada konussak bazen cok ihtiyacım oluyor benımde gulcaangokk kabul edersin canım 🌺
Caylakanne waffle3 ekledim canım. Evet diyeti açtım peynir ile ama çok az yersem bişi olmadı 2.gün biraz daha büyük dilim yiyince tepki yaptı oyüzden tekrar diyete soktum peyniri malesef biraz daha beklicem oyüzden
Tosbik3056 Glbhrylmz hahaha kız benim kaynana çok iyi biri öyle söylenen tip değil çok önceden söylemiştim bana benziyor diye tekrarlanmadı bile. Ama cidden bebeğin her gün ağlaması anneyi pskolojik olarak çok yoruyor ya