waffle3 bnm bebeğim de ilk zamanlar çok ağlıyor hiç uyumuyordu. Ee çocuk bakmak kolay mı, sen ne zannediyodun, falancanın çocuğu daha çok ağlıyodu o nasıl dayandı, 1 yaşına kadar böyle olabilir vs. gibi yorumlar bni iyice umutsuzluğa sürüklediği için kabus gibi günler geçirmeye başlamıştım. Sonra bebeğimizin doktorunu değiştirdik ve bana söylediği ilk şey biraz sabır, 2 ay sonra azalır 3 aylıkken neredeyse biter kolik ağlamaları dedi ve dediği gibi de oldu. İlk olarak çevrenizde olumsuz yorum yapan sizi üzen insanları etrafınızdan uzaklaştırabiliyosanız çok faydası olur, bn yapamamıştım. İkincisi de geçeceğini bilin, her şey çok güzel olacak diye kendinizi telkin edin😊 bir de bn de çoğu kişi gibi biogaia ve nurse harveys damlalar kullandım ve hipp rezene çayı, bunların da etkisi olmuştur ama 3 aya kadar yüzde yüz geçirdiler diyemem, 3 aydan sonra kendiliğinden geçti gibi bişey ya da damlalar o zmn etki etti ondan emin diilim🤷🏽♀️