Sarekuzu_19 Daha 7.5 aylık koydumuz yerde durmaz sürekli ağlar biz görmese kıyameti koparır kimse yoksa arkasındayım normalde eşim çok çok iyi ilgilenen adam saatlerce oynayan adam buğün bi tuhaftı sadece dedimki 15 dakika bak adam gibi süpürim şu evindemez olaydım anaymışım o işteyken naparmışım i pazarı varmış sanki bakbej kahve içicem dedim sinirlendim git nereye gidiyosan 1 gün evde kalıyosun onuda burnumdan getiriyosun dedim cidden gitti ara ara geliyolar onlarada ama mesela ben bir bardak çay içimezken bi çay keyfim var hemen kitliyon çocuğu diyo özellikle 3 4 bardak içtikten sonra veriyorum yani buğün 2 ye kadar uyuttum bi pazarı var diye güle eğlene kahvaltılar öpmelerle uyandırdım ama yok bende yoruldum demeye korkar oldum biz annelerin canı yok sanki