Sarekuzu_19 ahhh ahhh,daha dur kuzum. Normal bunlar. Benim kızımda tırmanıyordu.5 yaşında hala kapılara tırmanıyor. Oğlan sürekli bağırıyor.bi an gözünün önünden ayır alıp başını gidiyor. Çocuk bu,doğasında yaramazlık var. Çocuk psikologları var, bi danış onlara istersen