Eminerd Aslancikli bebeğim geçen kış astronot tulumla dışarıya çıktı lcwdan almıştık biz çok memnun kaldık ¾ aylıktı 😊
Babybloom TalentedMom yok ya rahat valla oğlanı 3 yaşına kadar onlarla büyüttüm. Şehire de bağlı tabi Ankara soğuğunda ben çok memnundum👍başka şehirde belki çok gerek olmadığından öyle düşünmüşlerdir
TalentedMom Babybloom ben de alacaktım hiç kimse önermedi vazgeçtim sonra ben pek dışarı çıkarmadım ya çok gerek olmadı o yüzden
haziranin25i Aslancikli ben 0 3 ay almıştım hiç memnun kalamadım. Evladım kalıp gibi kaldı. Kışın 1 yaşında olacak o yüzden montlar aldım ❤️
Babybloom Aslancikli evet şimdi 1 yaşında kızım var, onun için de bu hafta sipariş vercem. Anca Bi aya gelir çünkü direk sitesinden alcam 🙄
Mom345 Aslancikli görümcem verdi bana ilk kızından dı onun 2.siyle oğlumun aradı 5 ay geri verdim 🙈 yoksa yollardım diğerini de eşimin iş yerinden arkadaşına verdim