Aslancikli ben hm den almıştım,ayı postu gibiydii bi ara online da görmüştüm ama bitmil tekrar gelir sanıeım,kulaklı filan kahvesi,kremi ve laciverti vardı sanırım bide hediye gelmişti b&g markasından oda cok güzeldi ama alcak olsam hm den alırım yada lcw