Akşam saatlerinde bebeklerin ağlaması daha çok anne sütü daha yağlı geldiği icin bebeğin çekememesinden kaynakli olabilir , meme de uyuyakliyorsa cişlk bez sayısı normalse mamaya çok yüklenmeyin derim ben. Emzirdikçe sütünüz gelir. Üretim, tüketim nesbetince artar. En önemli kıstas bu. Süt artırıcı damla da kullanabilirsiniz. Bol sütlü lohusalıklar diliyorum.