Merhaba anneler,ilk bebeğim çok tecrübesizim sütüm fazla değil bu yüzden ek olarak mama veriyorum 45-60 cc kadar sorum şu 2 3 saatte bir emzirip mama vermem doğru mu öyle biliyorum ek olarak sadece emzirdiğim zaman çok ağlıyor mamayı verdikten sonra rahatlıyor bir de emzirip gazını çıkardıktan sonra bazen uyku moduna geçmiyor gözleri fıldır fıldır oluyor hemen uyuması gerekir mi diğer beslenme saatinden sonra uyusa sorun olur mu