Hrcntes eğer anne sütü almaya devam ediyosa aptamil kullanma çünkü tadı şekerli olduğu için anne sütünü sonradan bırakabiliyomuş eczacı söylemişti eğer almıyosa bu biraz deneme yanılma işi her bebek bir olmuyo benim oğlan da aptamille başladık kabızlık yaptı humanaya devam ettik çok memnundum her yerde olmadığı için netten alıyoduk 6. Ayı dolunca da uygun olduğu için ve kolay bulunduğu için bebelac içiyo şuan mama konusunda deneyimli olduğumu düşünüyorum çünkü zorlamayla ve mama destekli toplamda 3-4 ay ancak emzirebildim oğlan 7 aylık oldu artık sütümde gelmiyo