MelikeHayrunnisa Hrcntes bende bekleyim burda. Ben bebelac kullanıyorum oğluma ama kusturuyor kilo da yapmadı hiç
Durununannesi11 Hrcntes evolviya bebelag gold sma bebelag kullanmış biri olaraktan kesinlikle evolviya diyorum hem doyurucu hem kilo aldırması gğzel hemde gaz ve kabızlık yapmıyo içimdeki probiyetik sayesinde internettendede uyguna denk getirebilirsiniz marketler ve eczanelerde pahalı oluyo genelde
Seagul Hrcntes MelikeHayrunnisa Purple https://www.instagram.com/p/BvMY1bgDbWF/?igshid=1dmtbkcujb123 Ben bu listeyi inceleyip almıştım hipp i. Muhendisinoglu güzel özetlemiş. Aryaveannesi Bunu nerede okudunuz? Kaynak gösterebilir misiniz?
ebraradnn Hipp tavsiye ederim 0 gaz 0 kabızlık ve anne sütüne en yakın mama hemde çok güzel kilo yapıyor
Seden Aptamil pronutra kullanıyorum canim kiloyu bilmiyorum yeni basladim ama bebeğim sevdi tadida tatli
Ugggg Hrcntes bebevita hepmhesapli hemde gaz/ kabız yapmıyor ben çok memnunum bebelactan geçtim Bebelac diliyle iktieiyodu biberonu ağzında tutup puskurtuyodu
Seagul Hrcntes Hipp ten çok memnunum, hiç gaz sıkıntısı olmadı. Kilo alımı da gayet iyi gidiyor. Fiyatı biraz daha pahalı ama bebeğim De hiçbir sıkıntı yaratmadığı için devam ediyorum. yakın bir arkadaşım evolvia kullanıyor ve o da çok memnun..
ozdenarda Hrcntes kiloyu bilemem ama kabızlık ve gaz probleminiz varsa eğer evolvia tavsiye ederim cnku probiyotik içeren sadece iki mama var evolvia ve hipp daha önce Aptamil golden goat ve Bebelac denedim hepsi kabizligini arttırdı malesef içeriklerinde probiyotik yok
Yalin Aryaveannesi benim dr umdan duyduklarima gore de sizin yanlisiniz var, bana seker barindirdigi icin bebelac ve aptamil icin sakın dedi. Anne sütüne en yakin mama hipp bunu dr larin cogu soyluyor.
Aryaveannesi Yalin bilemiyorum bende kızım küçük doğduğu için kullanmak zorunda kaldım gittiğim her doktor aptamil dedi kizim kilo sikintili olduğu icin bir cok dr gittim birde instagramda da mühendisinoglu nu takip ederseniz oradada faydalı araştırmalar var
Gamzesilamina Hrcntes ben smilac kullanıyorum kızıma kilo acısından gayet faydası oldu ayrıca şekerli de değil tavsiye ederim
Gamzesilamina Damla33 yok canım hic yapmadı mamadan dolayı gaz sorunu çekmedim . Çoğu mamadan daha iyi olduğunu dusunuyorum