Tugbapoyraz Kaka ve normal gazını yapsa dahi o gaz sancısı başka birsey. Emdikçe özellikle artıyor. Bazı bebeklerde sürekli olur. Benim kızımın 1.ayda başladı 4-5 e kadar sürdü. Şöyle söyleyeyim gündüz gram uyumazdı. Sabahtan geceye kadar benimle ayaktaydı. O derece huzursuzdu. Kolik değildi yani sürekli ağlamazdı kolikler çok ağlar ama uyumazdı. Her emzirme sonrası sırtını aşagıdan yukarıya doğru ovala. Aşağıdaki gazı yukarıya ver yani. Karnına iki elinle dairesel masaj yap. Karnını yukarıdan aşagıya doğru ovala. İki bacağını tut karnına doğru götür indir. Sen sürekli bunları yap. Her duş aldırdıgında sırtını ovala. Ve her duş aldırdıgında göğüslerini ovala süt dolmasın. Tabi emziriyorsun diye düşünüp bunları söylüyorum. Yediklerine çok dikkat et. Domates, baharat, taze soğan, kuru fasulye, sarımsak uzak dur ☺️