EzelAliAkcam Bebegim 1 ay 25 günlük, gaz problemimiz ne yaparsam yapayım bitmiyor. Bi cozum bulabilen var mi? Bugun hic kakasini da yapamadi :(
Gupssse EzelAliAkcam aynıyız seninle 11 temmuzda doğdu bizimki de.kaka olayını dert etme günde 5bkez yapmasi da 5 günde 1 yapması da normal. Gaz olayına hiç girmiyorum zaten hep anlık çözümler sürekli farklı farklı şeyler yapmaktan yoruldum;(
nursocum EzelAliAkcam Genel olarak 3 aya kadar böyle sürüyor. Sancısı olduğu zaman onu rahatlatmaya çalışın karnına saat yönünde masaj yapın ayaklarının altına masaj yapın bebek yağıyla da olabilir. Hatta çok zorlandığınızda ılık bir duş rahatlamasını sağlar. Hangi d vit ve gaz damlalarını kullanıyorsunuz marka olarak yazar mısınız? Birde bağırsak güçlendirici kullanıyor musunuz biogaia?
EzelAliAkcam nursocum biogaiayi kullandim herhangi bi etkisi olmadi. Sap simplex kullandim cocugumu daha cok sıkıştırdı. Metsil gaz damlasinda çözüm buldum ama artik oda etki etmiyor. Masajlarin hepsini yapiyorum yaptigimdada gazini çıkarabiliyor ama bi turlu rahatlamiyo
nursocum EzelAliAkcam Biogaia hergün aynı saatte verirseniz işe yarar bağırsak oluşumunu hızlandırır anlık bir etki göremezsiniz 1 ay düzenli kullanmak gerekiyor. Nurse harvey, relactaz oğluma iyi gelmişti d vit içeriğinde ayçiçek yağı varsa değiştirin onun sindirimi zor çünkü
nursocum EzelAliAkcam Bağırsakların kıvrımı doğduktan sonra oluşuyor o yüzden acılı bir süreç bebekler için Buda hızlandırıyor inşallah uzun vadede etkisini görceksiniz daha çok minik
Sema05 EzelAliAkcam valla doktorum üstünde probiyotik yazan bitkisel birşey önerdi. 109 TL idi. Kabız di kolik gazlı bir bebek di. Bı isim yazmıyor sdce probiyotik yazıyor. Kullandım düzene girdi
Sedakyhn EzelAliAkcam biogaia gece uyumadan yarım saat önce verin her gün aynı saatte biz o şekilde geldik gaz probleminin üstesinden
Tugbapoyraz Gazı olduğunu nasıl anlıyoruz benim de bebeğim 13 temmuzda doğdu sormaya cekiniyorum birine 🙄🤦♀️
-denizinannesi Tugbapoyraz karında sertlik ve şişlik yüzü kızarık acılı bir ifade varsa ağlama nöbetleri varsa 😒😒😒 Allahım yardımcınız olsun geçecek annesi daha çok küçük o azcık sabır ve zaman🙏🏻🙏🏻🌸🌸
haticecifci Tugbapoyraz sürekli huzursuz olur, bacaklarını karnına doğru çeker, kendini sıkar, özellikle uyumaz
-denizinannesi EzelAliAkcam 5.aydan bildiriyorum🙈 ilk 3 ayımız tamaiyle gaz ağlamakla geçti 3 tane damla 2 tane masaj yağı rezene anason kimyon çayı hiç biri işe yaramadı.. bu zor sürecin tek bir çözümü var oda zaman..🙏🏻 Ne zaman kendi kendilerine hareketleyolar ayaklarını fln oynatıyolar o zaman rahatlıyorlar Allahım yardımcınız olsun sabır ve zamanla kolaylıkla atlatın inşallah🙏🏻🌸
Zeynebinannesiii Dur daha annesi Bismillah daha 1 buçuk aylık bebeğin Benım kızım 9 aylık hala gaz sıkıntısı yaşıyoruz 😄
-denizinannesi EzelAliAkcam 3. Ayın ortalarıydı nisan doğumlu oğlum hemşiremiz yaz sıcaklarında rahatlarsın demişti doğru demiş.. birden yani kendi kendine geçti gitti sizinde öyle olucak azcık sabır ve zamanla 🙏🏻 Çok zor bir süreç evet ama inanın yapacak hiçbirşey olmuyor bazen inşallah en kısa zamanda atlatsın minik yavrunuz 🙏🏻🙏🏻🌸🌸🦋🦋